Rowenta RO3126 Power XXL RO3126 Stofzuiger met zak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RO3126 Power XXL RO3126 Stofzuiger met zak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jwlogten 09-03-2023

Wendbaar en krachtige stofzuiger, een aanrader

We hebben deze stofzuiger nu enige tijd in gebruik en zijn er erg tevreden over. We kende Rowenta wel als merk, maar niet voor stofzuigers en zijn positief verrast. Kwalitatief doet hij niet onder voor duurdere merken en wordt heel compleet geleverd. Zuigkracht is meer dan voldoende en hij is echt super wendbaar en makkelijk om ons banken te komen.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Zuigkracht

barry 09-03-2023

goede stofzuiger

ter vervanging van mijn philips stofzuiger gekocht de stofzuiger is veel krachtiger en zorgt ervoor dat de kattenharen verdwijnen, erg tevreden mee!!

Jacqie69 09-03-2023

Fijne stofzuiger niet duur met lang snoer

Fijne sttofzuiger, zuigt honden en kattenharen goed op, lang snoer wat heel fijn is. Mooie compacte stofzuiger voor weinig geld.

Pluspunten

• lang snoer
  • zuigt goed

Michiel 09-03-2023

Krachtige stofzuiger

Ik heb de Rowenta Power XXL RO3126 getest en ben er super tevreden mee. Ik heb lang gezocht naar een goede stofzuiger die sterk genoeg was om mijn huis goed schoon te houden zeker met jonge kinderen en een hond. De Rowenta Power XXL RO3126 is een stofzuiger met zak die wordt geleverd met verschillende accessoires, waaronder een turboborstel voor het reinigen van tapijten en een parketborstel voor harde vloeren. Het heeft een vermogen van 750 watt en een stofopvangbak van 4,5 liter, wat betekent dat je de zak niet vaak hoeft te vervangen.
Het apparaat heeft een geluidsniveau van 75 dB, wat aan de hoge kant is. Het heeft echter een energielabel van A++, wat betekent dat het energiezuinig is en dus goed voor het milieu en je portemonnee. De telescopische buis is verstelbaar en het snoer heeft een lengte van 8,8 meter, wat betekent dat je het apparaat overal in huis kunt gebruiken zonder van stopcontact te hoeven wisselen.
Over het algemeen lijkt de Rowenta Power XXL RO3126 een solide stofzuiger te zijn met krachtige zuigkracht en een groot stofopvangvermogen. Het heeft verschillende handige accessoires en is energiezuinig, maar het kan wat luidruchtig zijn tijdens gebruik. Ik kan deze stofzuiger aan iedereen aanraden die op zoek is naar een krachtige stofzuiger.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Zuigkracht
  • Lange snoer

Minpunten

• Soms wat luidruchtig

y*************@h********** 05-03-2023

Superfijne stofzuiger!

Ik heb deze stofzuiger nu ruim een maand kunnen testen en ik ben er heel erg blij mee!
De lichtheid van de stofzuiger viel me gelijk op, wat een verademing. Ik kan nu gemakkelijk beneden en boven stofzuigen en daarnaast manoeuvreert hij ook makkelijk. Een Een groot pluspunt is dat de zuigkracht erg sterk is, terwijl de stofzuiger toch redelijk stil is.

Het enige nadeel is dat deze hulpstukken niet in de stofzuiger zelf kunnen worden opgeborgen. Daarnaast had de snoer voor mij net wat langer gemogen, dan hoef je minder vaak te verwisselen van stopcontact.

Kortom, ik kan de Rowenta Power XXL stofzuiger zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar een lichte, krachtige en stille stofzuiger met een grote stofzuigerzak.

Pluspunten

• Goede zuigracht
  • Lichtgewicht
  • wendbaar

Minpunten

• Snoerlengte

i********@h********** 04-03-2023

Prima stofzuiger prima prijs

Het is een prima middenklasse stofzuiger
Heeft alle functies die hij nodig heeft, en heeft een prima zuigvermogen
Kattenharen en kruimels kan hij op de lage stand aan. Alleen voor zand en op tapijt(onze mat) zetten we hem hoger. De parketborstel gebruiken wij en die bevalt beter dan de combinatiemond, de laatste is minder wendbaar en glijd wat stroever
Voor de mat gebruiken wij het meubel mondje

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Soepele wendbaarheid
  • Fijne parketborstel

s*******@g******** 27-02-2023

Goed geprijsde stille stofzuiger

Ik heb de stofzuiger nu een week in gebruik en ben er erg blij mee. De stofzuiger is erg licht en maakt niet veel lawaai. Het snoer is lang genoeg zodat je niet steeds van stopcontact hoeft te wisselen
Er zitten 2 borstels bij die makkelijk te verwisselen zijn. Wij hebben laminaat dus gebruiken maar 1 soort borstel. Er zitten 2 hulpstukken bij zodat je ook in kleine hoekjes kunt zuigen. Het is jammer dat je deze niet in de stofzuiger zelf kunt bewaren. De stofzuiger is makkelijk in elkaar te zetten en de stofzuigerzak is extra groot zodat je niet zo snel.hoeft te wisselen van zak. Het fijne is dat de zuigkracht groot is maar de stofzuiger toch redelijk stil is. In eerste instantie komt de stofzuiger wel wat plastic-achtig en niet stevig over maar dat kan zijn omdat mijn oude stofzuiger enorm zwaar is. Het fijn dat er garantie op zit en dat de stofzuiger gedurende 15 jaar voor een redelijk bedrag gemaakt kan worden indien er iets kapot gaat. Wat ook fijn is is de telescopische steel die makkelijk langer en korter gemaakt kan worden. Kortom een aanrader deze stofzuiger!

Pluspunten

• Stil
  • Grote zak

Minpunten

• Snoer zou nog langer mogen
  • Plastic-achtig

8******@g******** 26-02-2023

Goede stofzuiger

Wat een goede stofzuiger de zuigkracht is perfect de laminaat mond gebruik ik op de gladde vloeren. Voor de trappen gebruik ik het andere mondstuk en er blijft geen kruimel over. Heel fijn in gebruik en geen last van de rug. Echt een aanrader

p***********@h****** 24-02-2023

zeer goede zuigkracht

De stofzuiger heeft een erg goede zuigkracht, dat had ik echter niet verwacht als ik eerlijk ben. Vind het wel een groot minpunt dat de opening waar je de stofzuiger mee optilt niet helemaal open is, dit maakt het toch een stukje lastiger als je de trap moet stofzuigen. Ik gebruik de zuigmond die alleen haren bevat omdat ik overal pvc heb liggen. Het is wel erg fijn dat er meerdere opzetstukken standaard erbij zitten. Snoer rolt laatste stuk niet goed op dus moet je hem zelf mee erin stoppen dat is beetje jammer. Snoer lengte is in principe lang genoeg al zou 1 metertje extra het helemaal afmaken.

Pluspunten

• goede zuigkracht

Minpunten

• opening bij gat van tillen niet geheel

w********@l****** 24-02-2023

Top stofzuiger van goede kwaliteit met een goede zuigkracht. Maakt goed schoon en goed te betalen. Erg blij mee!

h********@h********** 24-02-2023

Heel handig

Een hele fijne stofzuiger. Hij gaat makkelijk de kant op waar je heen wil. De snoer is lekker lang zodat ik de hele huiskamer kan stofzuigen en zelfs de gang. Je kan de zuigkracht zelf instellen wat ook erg prettig is.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Lichtgewicht
  • Lange snoer
  • Zuigkracht instellen

l*********@l****** 24-02-2023

Goede stofzuiger

Fijne stofzuiger, grote zuigkracht met een grote zak. Oogt groot, is niet lomp. Prijs kwaliteit is exht heel goed! Heel blij mee, 2 honden en kleine kinderen in huis.

Pluspunten

• Grote zak
  • Sterke zuigkracht

Minpunten

• Groot